Używamy informacji zapisywanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii, a także uzyskujemy dostęp do tych informacji w celach zapewnienia prawidłowego działania strony www, utrzymania sesji po zalogowaniu oraz statystycznych. Korzystanie ze strony bez zmiany standardowych ustawień przeglądarki internetowej oznacza, zgodę na zapisanie plików cookies w pamięci urządzenia końcowego oraz uzyskanie dostępu do informacji zapisanych w tych plikach. Więcej szczegółów, w tym na temat  zmiany ustawień przeglądarki internetowej w naszej Polityce Prywatności i Plików Cookies.
Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia.

Reklamacje

 

Sprzedawca informuje, że ma obowiązek dostarczyć towar wolny od wad.
Reklamacje można składać pisemnie na adres Sprzedawcy : Piotrkowska 146,  90-063, Łódź
lub mailowo na następujący adres e-mail: sklepinternetowy@aia.pl lub telefonicznie pod numerem: 797-362-663.


W reklamacji należy podać dane Klienta, numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować) oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.


Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez Sprzedawcę.


W związku z faktem, że zamówienia będą realizowane przez różne sklepy naziemne, prosimy o kierowanie w miarę możliwości reklamacji dotyczących zakupionego towaru, bezpośrednio na adres lub e-mail sklepu naziemnego, z którego otrzymali Państwo towar towar. Adres oraz adres e-mail danego sklepu będą podane w odpowiedniej informacji dołączonej do towaru.

 

Powyższe informacje dotyczą jedynie sklepu internetowego.